خرید افزودنی بتن و استعلام قیمت بلوک در سیوان لند
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

افزودنی بتن

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است. شرایط جوی متفاوت در نقاط مختلف زمین و فصول مختلف سال و هم‌چنین شرایط ساخت متفاوت باعث به وجود آمدن افزودنی‌های بتن شده است. افزودنی‌های بتن مواد شیمیایی هستند که در هنگام اختلاط بتن به آن افزوده و باعث به وجود آمدن ویژگی‌های خاص در آن می‌شوند و به این ترتیب رفتار بتن را به نحو مطلوب ما تغییر می‌دهند.

در هنگام خرید افزودنی بتن باید به نوع افزودنی دقت کرد. انواع افزودنی‌اهی بتن را می‌توان در روان کننده‌ها، فوق روان کننده‌ها، ابر روان کننده‌ها، ضد یخ، میکروسیلیس، آب بند، حباب هوا ساز، ضد آب شکستگی، ضد خوردگی، چسباننده  و افزودنی‌های رنگ دسته بندی کرد.

برای انتخاب افزودنی بتن باید به طرح اختلاط بتن، کیفیت سیمان و سنگدانه، حجم بتن ریزی و شرایط محیط پروژه دقت کرد. این مواد افزودنی را باید در محیط‌ها سر بسته و به دور از رطوبت و با هوای مناسب نگهداری کرد. افزودنی را قبل از استفاده در پروژه باید آزمایش کرد و سازگاری آن با بتن را سنجید. میزان افزودنی‌های بتن در عملکرد آن‌ها تاثیر مستقیم دارد و نباید به میزانی بیشتر یا کمتر از حد معین از آن‌ها استفاده کرد.

بلوک

بلوک‌های سیمانی مصالحی هستند که از آن‌ها در ساخت دیوارها و سقف‌ها استفاده می‌شود. بلوک‌های ساختمانی از آب، سیمان و سنگدانه در کارخانه‌های بلوک‌زنی ساخته می‌شوند. این بلوک‌ها را بر اساس مواد به کار رفته  در آن‌هابه دو گروه بلوک‌های صنعتی و بلوک‌های معدنی تقسیم می‌کنند. که همانطور که از نامشان پیداست بلوک‌های معدنی با سنگدانه‌های طبیعی و بلوک صنعتی با سنگدانه‌های حاصل شده از کارخانجات تولید می‌شوند.

بوک‌های سیمانی رده یک سبک وزن‌ترین انواع بلوک سیمانی هستند و وزنی مابین 500 تا 700 کیلوگرم بر متر مربع دارند. بعد از آن‌ها بلوک‌های سیمانی رده دو هستند که وزنشان بین 700 تا 1000 کیلوگرم بر متر مکعب است. بلوک‌های رده سه 1000 تا 1700 کیلوگرم بر متر مکعب وزن دارند و در آخر بلوک‌های رده 4 که سنگین‌ترین بلوک‌های سیمانی هستند 1700 تا 2000 کیلوگرم بر متر مکعب وزن دارند.

بلوک‌های سیمانی را می‌توان بر اساس ظاهر به بلوک‌های توخالی باربر، توخالی غیر باربر، تو پر و آجر بتنی تقسیم کرد. که هر کدام از این بلوک‌ها را در جای خاصی مانند توکار دیوار، نما، تیغه، ستون و سقف استفاده می‌کنند. قیمت بلوک بر اساس وزن و نوع متفاوت است.

سیوان لند

سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان است. سیوان لند بستری برای خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی است. این وبسایت بستری را فراهم آورده تا تولیدکنندگان و فروشندگانی که به فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی اشتغال دارند، بتوانند از طریق این وب سایت محصولات خود را به فروش برسانند. همین امر نیز باعث به وجود آمدن بازاری رقابتی برای تولیدکنندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی شده است.

از سوی دیگر نیز سازندگان ساختمانی یا کسانی که قصد خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی دارند، می‌توانند به این وبسایت مراجعه و با مقایسه قیمت مصالح نسبت به خرید اقدام کنند. آنها می‌بایست برای خرید مصالح ساختمانی ابتدا در وبسایت سیوان لند ثبت نام و اقلام مورد نیاز خود را انتخاب  کنند. پس از انتخاب اقلام نوبت به وارد کردن آدرس محل پروژه (یا محل تحویل گرفتن مصالح است) که بعد از آن هم با پرداخت و نهایی کردن سفارش، مصالح و تجهیزات برای خریدار ارسال می‌شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: